Substanssia(ko?)

lauantai 10. marraskuuta 2012

Heinä lähetti minulle tunnustuksen "A Blog With Substance". Tunnustuksen saajan on määrä:

1. Kiittää sen lähettänyttä bloggaria.
Kiitos Heinä tästä kivasta tunnustuksesta! <3

2. Jakaa tunnustus kahdeksalle muulle bloggarille.
Tämä tunnustus lähtisi eteenpäin seuraaville ihanille: zirkille Hupulaiset -blogiin, Jaanalle Tuulen puolella -blogiin, Danielalle Villiä vilskettä ja hitunen ajatuksia -blogiin,  N☆:lle NiklaStar -blogiin, sekä Jennijeelle Tuumat ja tuokiot -blogiin. Kaikista kuulisin mielelläni lisää! :) P.S. Sääntöihin kuului jakaa tunnustus kahdeksalle, mutta ajattelin että viisi on ihan hyvä määrä sekin. :)

3. Ilmoita heille haastavasi heidät mukaan.

4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.
  • Olen sokerikoukussa. Mitä olisikaan päivä ilman edes yhtä suklaapalaa?? En ole ottanut selvää, hih. :)
  • Esikoiseni on syntynyt isänpäivänä, kuopus on syntynyt äitienpäivänä. Tämänhän toki jo tiesittekin, jos olette lukeneet ihka ekan postaukseni. ;)
  • Katson Kaunareita useamman jakson viikossa. En mielelläni jätä kesken jotain aloittamaani tv-sarjaa, ja tämähän harrastus on aloitettu jo vuonna -92... Kippis sille, 20 vuotta Kaunareita! :D Muita kokonaan katsottuja tv-sarjoja ovat mm. Melrose Place, Ally McBeal, Sinkkuelämää, E.R., Huippumalli haussa, Frendit, Täydelliset naiset, Iholla ja muut laatuhuiput. Kuulemma Greyn anatomia sopisi mulle hyvin, mutta sen olen jotenkin onnistunut missaamaan. Ja tätä nykyä ei ole aikaa dvd-maratoneille jostain ihme syystä...
  • En ole kunnolla pessyt ikkunoitamme ainakaan puoleentoista vuoteen, (eikä ole kukaan muukaan).
  • Asuin välillä Töölössä kahdeksan vuotta, kunnes menin naimisiin ja muutin takaisin kehä kolmosen ulkopuolelle. Töölö, I miss you! Oli niin ihanaa, kun kolmosen ratikan jylinä kuului vaimeasti asuntooni. No on tää kehyskuntakin ihan jees.
  • Mulla on usein bad hair day. Siis lähes joka päivä.
  • Haluaisin lähteä yksin viikonlopuksi Lontooseen. No olipa realistinen haave taas...
  • En ole koskaan juonut kokonaista kupillista kahvia tai cokista. Yäk molemmille! :)

Tämä kuva kulkee tunnustuksen mukana:

Mukavaa lauantain jatkoa kaikille!

5 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, täytyy jokin päivä toteuttaa se :)

    Täällä myös yksi, joka ei ole kahvia juonut/maistanut. Cokista kylläkin, mutta harvemmin sitä tulee juotua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi on tee keksitty, niin tällainen kahvivammainenkin saa jotain juotavaa. :) Ja cokiksen sijaan juon Fantaa, lähinnä kesäisin tosin.

      Poista
  2. Kiitos, paneudun haasteeseen jahka olen nukkunut ja jälleen selväpäisempi ( pojat ovat hulinoineet serkkunsa kanssa, mä oon raunioina. :D)
    Hauskoja faktoja sinusta! Ite olen kahviriippuvainen...

    VastaaPoista
  3. Kiitos, tätäpä täytyy ryhtyä funtsimaan. Hauskat faktat, thanks for sharing! :)

    VastaaPoista
  4. Zirk ja Jennijee, jään odottelemaan... :)

    VastaaPoista