Me&i suosikit

keskiviikko 13. elokuuta 2014




Tämä jakku on selvästi suunniteltu kiireiselle työn, päiväkodin ja kodin väliä nelistävälle äidille. Sellaiselle, joka ei yleensä käytä jakkuja - koska ei jaksa jatkuvasti pesettää pesulassa kainaloiden hikiläikkiä, jotka johtuvat milloin tuskanhiestä, milloin kiirehiestä ja milloin muuten vaan riittämättömyyden tunteen esiin puskemasta hiestä.

Sellaiselle, joka arvostaa vaatteen huolettomuutta ja mukavuutta: sitä ettei tarvitse pelätä milloin joustamaton olkasauma ratkeaa lapsia autoon pakatessa tai kauppakasseja nostellessa. Sitä että jakun voi nakata koneeseen pesuun.

Eli just niin kuin minä.

Tämän taidan tilata sovitukseen!



Lasten mallistossa ei pettymyksekseni tällä kertaa ollut oikein kivoja housuja pojille. Me&i:lta on yleensä löytynyt hyvänmallisia ja kestäviä perushousuja arkeen. Mutta jakkutilauksen kaveriksi pitää ehkä tilata tällainen pipo, tai ehkä kaksi, jotta eliminoi sitten senkin päiväkotiaamuun liittyvän tappelun aiheen...

Koko mallisto: www.meandi.fi


9 kommenttia:

  1. Etkös tykännyt niistä kapeista, punaisista collegehousuista?

    Tuo Stop-pipo sopii niin mainiosti uhmaikäiselle, että on varmaan ihan pakko hankkia meillekin ;)

    Minä en ole osannut hankkia itselleni me&i vaatteita muuta kuin niitä lemppari-joogahousuja kotipöksyiksi. Kotona huollettava jakku vaikuttaa kyllä pätevälle, mutta saisi olla minulle täysin musta.

    Vinkki: apteekista saa kohtuuhintaista antiperspiranttia, joka oikeasti pitää kainalot kuivana. Merkki on Tripple-dry. Mulla on sarjan active-versio ollut tänä hellekesänä ja suosittelen. Olen herkästi ja runsaasti hikoileva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punaisten housujen malli näytti tooooosi hyvältä, mutta en lämmennyt värille - mulla on joku väriähky. :) En keksinyt meidän vaatelaatikoista riittävän montaa paitaa, joiden kanssa kävisi punainen alaosa.

      Mullakin on joogahousut, ne on kyllä mainioita kotihousuja!

      Hei, kiitti dödövinkistä! ;D

      Poista
    2. Eikun hei onhan tuolla mustat slim sweat pantsit! Ne kelpaisi kyllä! :)

      Poista
  2. Mulle ei oikein iskenyt mikään, paitsi muutama juttu sieltä äitimallistosta. Lapsille oli jotenkin tosi nähtyjä vaatteita =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Ei jaksa innostua. Vähän jotain uudistusta kaipaisi!

      Housumallit on kyllä edelleen hyviä, ja housuja olen ostanutkin melkein joka mallistosta.

      Poista
  3. Olin tänään kutsuilla katsomassa uutta mallistoa ja aika hiljaa lämpenin sille.. Pienemmälle lapselle löytyi söpö nallepipo ja itselle siistin rento valkoinen paita. Muutoin ei oikein ollut omaan makuun..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä kun näkee malliston, joku juttu saattaa kolahtaa eri tavalla kuin kuvista katsottuna. :) Naisten juttuja pitäisi sovittaa, että näkee paremmin kolahtaako vai ei.

      Poista
  4. Livenä nähty ja joo tuo jakku vaikutti hyvältä, napakkaa kangasta eikä liian paksua. Mulla on vaan niitä perusjakkuja niin monta etten lähtenyt tilaamaan. Ja ite pidän yhtä jakkua aina toimistolla eli töihin voi lähteä lyhythihaisellantai hihattomalla (nimenomaan tää kuumuus ja hiki....).

    Muuten otin Klle sydäntunikan, katsotaan kelpaako neidille. Mutta Blle ei kyllä oikein ollut mitään.

    Bn ja Kn mamma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm. Miksi mä en ole tajunnut, että tosiaan toimistollakin voisi säilyttää jakkuja?? No, live and learn... :)

      Pojille ei ollut oikein kivoja kuoseja, sama juttu silloin viime keväänäkin. No, säästyy rahat. :)

      Poista