Äidin ankkurit

tiistai 18. helmikuuta 2014

Kevät kevät! Ihan selvästi jo! Menen keväällä ja kesällä vallan seilorimoodiin. Tällä viikolla haaviin on tarttunut ankkureita:

Vero Modan vaalea paita täältä ja Lindexin sininen paita täältä 

Jotain nähtävästi tapahtui aikeilleni ostaa vain mahdollisimman hyvää laatua. Mutta tottahan mukaan mahtuu jokunen tällainen ketjuliikepiriste. :)

Töissäkin kävin tänään hilepaidassa (häikäisevää!):



Vihreän vuodenajan äärellä kun ollaan, niin raportoinpa samalla, että ostoslistallani kesäksi on aivan ehdottomasti maksimekko! Niiiin pahasti meinaan harmitti, etten enää viime kesänä löytänyt sopivaa kun vihdoin heräsin trendiin. Nyt silmä tarkkana maksimekon saalistukseen siis!


10 kommenttia:

  1. Tyylikästä merihenkistä :)

    Minäkin tahdon maksimekon! Viikonloppuna tilasin itselle keväisen Paulakukkatunikan, kun Nansolla oli kaikki - 50%.

    Kevät tosiaankin on täällä: meidän pojat ulkoilivat tänään välikausivaatteissa! +2 ja lumilinna luhistuu vauhdilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksimekko kuulostaa jotenkin kivan vilpoisalta, tyylikkäältä ja peittävältä samaan aikaan, hih. :) Saapa nähdä mistä löytyisi kiva malli!

      Mä olen menettänyt jo toivoni tämän talven suhteen. Toivon vaan, että tästä matalapaineesta päästäisiin eroon ja aurinko näyttäytyisi välillä. Tylsää kun on niin harmaata!

      Poista
  2. Täh, kevät???? :O Meillä on ihan talvi kyllä, lunta satoi tänäänkin, vaikka nollan tuntumassa ollaankin ;)

    Seilor menee samaan kategoriaan kuin sininenkin mulla, nounou! Mut näyttää se muitten päällä tyylikkäältä! Mä ostin viime kesänä mustan maksimekon, jonka kanssa tarviin kunnon korot (ei sillä, yleensä jos mulla kengissä on korot, niin ne on vähintäänkin kohtuulliset) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täällä on lumesta jäljellä vaan rippeitä! Vettä ja räntää tulee. Viime vuonna ehkä huhtikuun lopussa näytti lumitilanteen puolesta samalta kuin nyt.

      Mä taas ajattelin, että maksimekon kanssa käyttäisin korottomia lipsuläpsysandaaleita. :) Siis JOS löydän jonkun kivan mekon jostain... Todennäköisesti kaikki on helmasta liian pitkiä, mutta onneksi on ompelukoneet!

      Poista
    2. Niin siis pointti oli just se, että helma on niin pitkä, niin tarvii korot ;) Minusta tuollaisissa ohuissa laskeutuvissa kankaissa on vaikeaa saada itse tehtyä se sauma nätiksi, siis jos lyhentäisi...

      Poista
    3. Aaaa, no mietinkin että ehkä tarkoititkin tuota! Mä olen niin surkea kävelemään korkeilla koroilla että jätän ne suosiolla muille ja tyydyn lyhentämään housut ja mekot. :)

      Poista
  3. Äääääää, mulla ei ole yhtään kevät vaatetta itselle ;) Onko jo kevät, kyllä musta on :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äkkiä kaupoille siitä, siellä on paljon kivoja uutuuksia!! :D Kevättakkiakin voisi taas katsella...

      Poista
  4. Sä oot niin rock!! Ihan mahtava setti murunen :) A

    VastaaPoista